OmaPKTerveys -palvelu sisältää seuraavat toiminnallisuudet:

  • Viestit asiakaspalvelulle: voit lähettää asiakaspalveluun viestiä ajan perumisesta, siirtämisestä tai muista kysymyksistä asiakaspalvelulle. Vastausaika on 1 vuorokauden sisällä arkisin. Saat sähköpostiisi tiedon, kun hoitaja liittyy keskusteluun ja alkaa hoitaa asiaasi.
  • Kiireetön viestintä, jossa viestit ohjautuvat vastuutyöterveyshoitajalle. Palvelun vastausaika on 1–3 vuorokauden sisällä.
  • Videovastaanotto, jossa asiakas ja lääkäri tai hoitaja kirjautuvat palveluun sovittuna aikana.
  • Voit tarkastella keskusteluhistoriaa sekä varata vastaanottoajan.

OmaPKTerveys toimii kaikkien älypuhelimien ja tietokoneiden selaimilla. Videovastaanotto toimii Android-puhelimilla, tietokoneen Chrome-selaimella sekä iPad- ja iPhone-laitteilla. Järjestelmä on tietoturvallinen, ja siellä voi käydä myös luottamuksellisia hoitokeskusteluja. Palveluun kirjaudutaan pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. Palvelua pääsevät käyttämään vain työterveyshuollon asiakkaat, joiden henkilö- ja työsuhdetiedot löytyvät potilastietojärjestelmästämme. Jos tietoja ei löydy, saa asiakas siitä ilmoituksen. Tällöin asiakkaan tulee olla yhteydessä soittamalla PK Terveyden asiakaspalveluun.

OmaPKTerveys -palveluun kirjautuminen

Pääset kirjautumaan OmaPKTerveys-palveluun PK Terveyden nettisivujen ylävalikon kautta painamalla ensin Kirjaudu-nappia ja sen jälkeen OmaPKTerveys-nappia.

Ensimmäisen kerran sisään kirjautuessa sinun tulee täyttää omat yhteystietosi sekä hyväksyä henkilötietojen käsittelyn ja lopuksi paina tallenna. Tämän jälkeen pääset eteenpäin klikkaamalla yläkulmassa olevaa PK Terveyden logoa. Toisella kirjautumiskerralla ohjelma vie sinut suoraan etusivulle.